سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهسار کنده 7
 
در درگیری‌های امروز نیروهای ارتش عراق با تروریست‌های مسلح که در محله البکر مرکز شهر الرمادی در استان الانبار به وقوع پیوست یک تبعه سعودی به هلاکت رسید.
یک منبع امنیتی عراق امروز ـ شنبه 24 اسفندماه ـ از کشته شدن یک تروریست عربستانی در درگیری‌های بین ارتش عراق و تروریست‌های تکفیری در شهر الرمادی خبر داد.

این منبع افزود: در درگیری‌های امروز نیروهای ارتش با تروریست‌های مسلح که در محله البکر مرکز شهر الرمادی در استان الانبار به وقوع پیوست یک تبعه سعودی به هلاکت رسید.

شاهکار تک‌تیرانداز ارتش عراق + عکس

وی اظهار کرد که نیروهای امنیتی در محل درگیری اسنادی دست پیدا کرده‌اند که عربستانی بودن این تروریست را مشخص می‌کند.

همچنین منابع خبری محلی در عراق گزارش دادند که ارتش این کشور با افراد گروه تروریستی داعش در شهرهای "الحوز"، "الحمیره" در استان الرمادی به شدت درگیر شده است.

[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 3:28 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

fyx764m6vo0meg5o7e7d-(2) 2-1-2014315211933 2-1-2014315211957 لحظه شوت‌زنی دژاگه که منجر به گل 3 امتیازی شد لحظه شوت‌زنی دژاگه که منجر به گل 3 امتیازی شد لحظه شوت‌زنی دژاگه که منجر به گل 3 امتیازی شد

تیم فولام انگلیس به لطف گلزنی اشکان دژاگه در برابر نیوکاسل، در خانه خود به پیروزی یک بر صفر دست یافت.


[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 3:27 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
این گزارش یکی از ویژگی‌های کافه‌ها و کافی شاپ‌های تهران را حضور شانه به شانه و صمیمانه! دختران و پسران در کنار یکدیگر عنوان کرده است.

 


-گزارش آسوشیتدپرس از آزادی‌های مافوق تصور در کافی شاپ‌های تهران + تصاویر // در حال ویرایش
 

گزارشگر آمریکایی هم‌چنین از استعمال سیگارهای آمریکایی و پخش موسیقی‌های غربی و استفاده از تصاویر و نمادهای غربی در کافه‌های تهران ابراز تعجب کرده است. وی معتقد است اکثر مشتریان کافه‌های تهران، حامیان روحانی هستند.

به نوشته آسوشیتدپرس، طی دو سال گذشته تعداد کافی شاپ‌های در ایران به طور قارچ‌گونه رشد کرده است.

گزارشگر آمریکایی هم‌چنین با دختران و پسران حاضر در این کافه ها گفتگو کرده که علت حضورشان در این مکان‌ها را آزادی موجود در آنجا برای استعمال سیگار و ارتباط با جنس مخالف عنوان کرده‌اند.

آسوشیتدپرس نوشته است که در چند ماه اخیر، موج تعطیلی کافه‌ها از سوی نهادهای نظارتی به علت نقض قوانین و مقررات شرعی، کاهش یافته که نشان‌دهنده افزایش تحمل این نهادها در دولت روحانی است.

سعید لیلاز از فعالان اصلاح طلب نیز به آسوشیتدپرس گفته است که کافه‌ها به کانون تجمع جوانانی تبدیل شده که نقش اساسی در رای آوردن روحانی داشتند.

گزارش آسوشیتدپرس از آزادی‌های مافوق تصور در کافی شاپ‌های تهران + تصاویر // در حال ویرایش
سعید لیلاز

لیلاز همچنین مدعی شده که اگر روال اعطای جواز به کافه‌ها تسهیل شود، مطمئنا تعداد کافه‌ها در تهران به تعداد مساجد آن که حدود 2 هزار تا است، خواهد رسید.

این در حالی است که به گفته رئیس اتحادیه کافی‌شاپ‌داران تهران، تعداد کافه‌های تهران از حدود 20 کافه به 80 کافه طی دو سال اخیر افزایش یافته است.

آسوشیتدپرس در پایان گزارش خود مهم‌ترین عامل رشد کافی شاپ‌ها در تهران را آزادی موجود در آنها نسبت به روابط پسر-دختری می‌داند؛ آزادی‌هایی که خلاف شرع اسلام است.


[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 3:26 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

اگر فکر می‌کنید تاب سواری تنها مختص کودکان است شاید بهتر باشد طرز فکرتان را تغییر داده و از دیدی دیگر به آن بنگرید. در این مطلب قصد داریم شما را با خطرناک و در عین حال مهیج‌ترین تاب جهان آشنا کنیم. گفته می‌شود سواری با این تاب سفری به پایان جهان یا پایان حیات شماست. این تاب که از کازا دل آربول آویخته شده ، برفراز دره‌ای عمیق قرار گرفته و توجه بسیاری از عاشقان ماجراجویی و خطر را به خود جلب نموده است.

خانه درختی که در تصویر مشاهده می‌کنید در واقع یک ایستگاه لرزه نگاری است، خانه‌ای کوچک که روی درخت و درست در لبه یک دره عمیق ساخته شده است. از این نقطه می‌توان دیدی عالی به منطقه کوردیلرا (Cordillera) و همین طور آتشفشان فعال تانگوراهوا (Tungurahua) داشت. اما برای عاشقان آدرنالین این نقطه بهشتی به یاد ماندنی است. دوست‌داران ورزش پیاده‌روی که به سمت چشم اندازهای زیبا یا همان بلاویستا (Bellavista) حرکت می‌کنند در طول مسیر سری هم به این نقطه می‌زنند تا برای لحظاتی به سوی ابدیت تاب سواری کنند. این تجربه مخصوصا زمانی که ابرها محیط اطراف‌تان را احاطه کرده‌اند جالب‌تر می‌شود.

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

 هیجان‌انگیزترین تاب جهان در اکوادور

این تاب شبیه به هر تاب دیگری بوده و از یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده، تنها فرقش در این است که در ارتفاع 2.600 متری از سطح دریا قرار گرفته است. هیچ کمربند ایمنی در کار نیست تا شما را از افتادن به اعماق دره زیر پای‌تان نجات دهد. هرچند مسافران شجاع شانس خود را امتحان کرده و از این تجربه مفرح و هیجان انگیز لذت می‌برند. قطعا چنین تجربه‌ای ارزش یکبار آزمودن را دارد.

هنوز هم فکر می‌کنید تاب بازی کار بچه‌ها است؟! تصور می‌کنید شهامت سواری با این تاب را دارید؟


[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 3:25 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است.

 گلف یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای انجام این بازی و ورزش نیاز به زمین های وسیع است تا گلف بازان بتوانند به راحتی توپ خود را به آسمان فرستاده و راهی سوراخ های پایانی بکنند.

در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است. این زمین به عنوان برترین و بزرگترین زمین گلف در نوع خودش حساب می شود و 22 هزار هکتار وسعت دارد.

اخبار,اخبار گوناگون , عجیب ترین زمین گلف


یکی از سوراح های شگفت انگیز در این زمین به قدری جالب و البته سخت است که مسئولین زمین برای افرادی که بتوانند با یک ضرب توپ را وارد این سوراح کنند جایزه یک میلیون دلاری قرار داده اند اما باید به شما بگوییم که درصد شانس برنده شدن قرعه کشی بانک بیشتر از این حالت است.

سوراخ 587 متر با محل شروع ضربه فاصله دارد اما شما باید ابتدا با هلی کوپتر به صخره ای در فاصله 430 متری بروید و از بالای آن ضربه را به سمت زمینی که در دور دست پیدا شده بزنید. برای آنکه توپ ها در این ضربه گم نشوند مسئولین توپ های مجهز به جی پی اس ابداع کرده اند.

لازم به ذکر است که در این زمین کمترین رکورد 23 ضربه تا سوراخ است که در بازی گلف یک حرکت کاملا ناشیانه به نظر می رسد اما در این زمین امری حرفه ای است.

 

اخبار,اخبار گوناگون , عجیب ترین زمین گلف

 

اخبار,اخبار گوناگون , عجیب ترین زمین گلف

 

اخبار,اخبار گوناگون , عجیب ترین زمین گلف


[ چهارشنبه 92/12/21 ] [ 4:51 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

تو زندگی 3 نفر باش یکی برای خودت یکی برای خدا و یکی برای دیگری برای خودت زندگی کن برای خدا زندگی رو اونجوری که میخواد بساز و برای دیگری زندگی باش. اینجا حرفهای زیادی برای گفتن داریم با هم روزهای قشنگی رو میسازیم ... سلام حسینی هستم خوشحال میشم اگه نظر بدین http://kuhsarkandeh7.ParsiBlog.com
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 198999