سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهسار کنده 7
 

 

[ چهارشنبه 92/5/23 ] [ 2:37 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

در این صحنه اوسین بولت را می‌بینیم که لحظاتی از پیروزی‌اش گذشته است، بولت تقریبا در سایه قرار دارد، او را با آن قامت بلند و عضلانی‌اش تقریبا در سایه مشاهده می‌کنیم و اما در پشت او در آسمان در آن بالا همزمان صاعقه‌ای را می‌بینیم.

عکسی تاریخی از «اوسین بولت»

خود عکاس می‌گوید که وقتی عکس را گرفت، اصلا متوجه بخت و اقبال خود و گرفته شدن این عکس نشده بود، دوربین او 4 عکس با فاصله کم از آن صحنه گرفته بود، که تنها در یکی صاغقه به خوبی مشخص بود.

مورین می‌گوید که این شانس‌های خیلی کم سراغ آدم می‌آیند، مثلا در 25 سال پیش سال پیش او شانسی مشابه نداشت و گمان هم نمی‌کند در ادامه حرفه‌اش، بار دیگر بختی اینچنینی نصیب‌اش شود.


[ چهارشنبه 92/5/23 ] [ 2:32 عصر ] [ ] [ نظرات () ]






[ چهارشنبه 92/5/23 ] [ 2:32 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

 


[ چهارشنبه 92/5/23 ] [ 2:29 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

"رشیده کاراتاش" بانوی 22 ساله ترکیه ای ساکن منطقه " موقلا" شب گذشته به همراه همسرش برای تفریح به منطقه کوهستانی " مازا" رفته بود و این عکس را درست یک دقیقه قبل از اینکه در اثر عدم تعادل از کنار و لبه بلندی به پایین کوه پرت شود، همسرش از او گرفته است.

کاراتاش پس از سقوط از ارتفاع به بیمارستان منتقل شد اما در اثر شدت جراحات ناشی از سقوط از بلندی جان سپرد.



[ چهارشنبه 92/5/23 ] [ 2:27 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

تو زندگی 3 نفر باش یکی برای خودت یکی برای خدا و یکی برای دیگری برای خودت زندگی کن برای خدا زندگی رو اونجوری که میخواد بساز و برای دیگری زندگی باش. اینجا حرفهای زیادی برای گفتن داریم با هم روزهای قشنگی رو میسازیم ... سلام حسینی هستم خوشحال میشم اگه نظر بدین http://kuhsarkandeh7.ParsiBlog.com
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 199023