سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهسار کنده 7
 

سعید ستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 35 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان هفته به 40 میلیارد تومان برسد.
 
وی تصریح کرد: بخشی از کمکهای جمع‌آوری شده در بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم توزیع شده است که بنا داریم بخش دیگر از کمکها را تا پایان هفته توزیع کنیم.
 
ستاری در خصوص نذورات مردمی در عید قربان گفت: خوشبختانه میزان کمکها در سال جاری و در روز عید قربان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و این در حالی که گوشت‌های قربانی شده در مناطق محروم توزیع شده است.
 
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: بر اساس آمار میزان صدقه جمع‌آوری شده در کل کشور ماهانه بالغ بر 15 میلیارد تومان است به طوری که میزان صدقه در استانها و شهرهای بزرگ متفاوت است.
 
وی تصریح کرد: مجموعه امداد تلاش کرده است تا میزان سرقت از صندوق‌های صدقات کاهش یابد به طوری که هم اکنون با تغییرات انجام شده و شکل فیزیکی صندوق‌های صدقات، سرقت پول‌های این صندوق‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است.


[ شنبه 92/7/27 ] [ 3:0 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

 


[ شنبه 92/7/27 ] [ 2:58 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

"زها حدید" معمار انگلیسی - عراقی در جدیدترین اثر خود، طرح های پیشنهادی خود را برای تعدادی از قایق های تفریحی شرکت آلمانی  "بلوم آند فوس" ارائه کرد. این کشتی های تفریحی به طول 128 متر هستند.

زها حدید از معماران بزرگ جهان است. او توانست در سال 2004 میلادی نخستین زنی که جایزه معماری پریتزکر را دریافت کرد. حدید متولد 1950 بغداد است اما در بریتانیا تحصیل و رشد کرد.

از جمله طرح های زها جدید می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:
مرکز مگی در بیمارستان ویکتوریا (2006)، کرکالدی، اسکاتلند، ایستگاه قطار سریع‌السیر ناپل (2006)، ناپل، ایتالیا،    ساختمان مرکزی ب‌ام‌و (2005)، لیپزیگ، آلمان، ترن هوایی (2007) اینسبروک، اتریش، مرکز علمی فائنو (2005)، وولفسبرگ، آلمان، سکوی پرش اسکی برگیسل (2002)، اینسبروک، اتریش، ایستگاه آتش نشانی ویترا (1994)، ویل ام راین، آلمان از جمله

زها حدید درباره این کشتی ها می گوید: هر کشتی مجموعه ای هندسی از نیازهای هیدرودینامیکی معینی است که در کنار بالاترین شاخص های راحتی، کیفیت و ایمنی قرار می گیرد.

طراحی کشتی های تفریحی

 




















زها حدید قبل از این برای فاز دوم برج مجموعه برج میلاد تهران نیز طرحی را ارائه کرد که مقام اول را در میان طرح های پیشنهادی کسب کرد. فاز دوم مجموعه برج میلاد تهران شامل هتل و ساختمان اداری و تجاری است.






ساختمان BMW در شهر لایبزگ آلمان طراحی شده توسط زها حدید




پرش اسکی،
اینسبروک اتریش طراحی شده توسط زها حدید




استادیوم توکیو  طراحی شده توسط زها حدید






[ شنبه 92/7/27 ] [ 2:55 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

آنچه می بینید بخشی از هنرمندی کشاورزان استان کاگاوای ژاپن است که در فصل دروی محصول انجام داده اند. آنها برای این کار فستیوال محلی راه انداخته و توریست نیز جذب کرده اند. حیوانات، دایناسورها و اشیای جنگی و ... را به تصویر کشیده اند.

 


[ شنبه 92/7/27 ] [ 2:49 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
[ شنبه 92/7/27 ] [ 2:46 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

تو زندگی 3 نفر باش یکی برای خودت یکی برای خدا و یکی برای دیگری برای خودت زندگی کن برای خدا زندگی رو اونجوری که میخواد بساز و برای دیگری زندگی باش. اینجا حرفهای زیادی برای گفتن داریم با هم روزهای قشنگی رو میسازیم ... سلام حسینی هستم خوشحال میشم اگه نظر بدین http://kuhsarkandeh7.ParsiBlog.com
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 199019