سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهسار کنده 7
 

عکس  دریاچه و جنگل کوهسارکنده   14219


[ دوشنبه 94/3/25 ] [ 3:33 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

کوهسارکنده،(kuhsarkandeh) روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان نکا در استان مازندران ایران.

"کوهسار تجلی نهاد انسانی است که فلسفه زندگانی را تجربه میکند از امتداد کوهساران خورشید طلوع میکند و در امتداد دیگر غروب کوهسار تجربه یک روز است"

روستای کوهسارکنده در مسیر راه اصلی مناطق هزار جریب نکا قرار دارد و در سه راهی منطقه(لکشا)نرسیده به بالا زرندین علیا، روستای کوهسارکنده قرار دارد که فاصله روستا تا شهرستان نکا حدوداً 12 کیلومتر می باشد.

منطقه زیبا و جنگلی و سرسبز اطراف روستای کوهسارکنده از تفرجگاه‌های مشهور شهرستان محسوب می‌شود و وجود رودخانه‌ای زیبا در این منطقه و نیز جنگلی سرسبز از درختان گونه خزری، هر ساله پذیرای هزاران مسافر از سایر نقاط است.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری روستای کوهسارکنده امامزاده جعفر (علیه السلام) می توان نام برد که به جهت کوهپایه‌ای بودن و درختان آزاد اطراف، منطقه مناسبی برای سیاحت و زیارت به شمار می‌رود.

 


[ دوشنبه 94/3/25 ] [ 3:20 عصر ] [ ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

تو زندگی 3 نفر باش یکی برای خودت یکی برای خدا و یکی برای دیگری برای خودت زندگی کن برای خدا زندگی رو اونجوری که میخواد بساز و برای دیگری زندگی باش. اینجا حرفهای زیادی برای گفتن داریم با هم روزهای قشنگی رو میسازیم ... سلام حسینی هستم خوشحال میشم اگه نظر بدین http://kuhsarkandeh7.ParsiBlog.com
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 199015