سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهسار کنده 7
 

چند ماهی به آغاز جام جهانی برزیل باقیمانده اما خیلی از فوتبالدوستان از حالا به فکر جمع کردن پول هایشان افتاده‌اند تا پیراهن تیم مورد علاقه‌شان را بخرند. در هفته‌های گذشته چند تیم‌ رسما از پیراهن جدید خود رونمایی کردند که بعضی از آنها طراحی زیبا و چشم‌گیری داشتند. یک سایت ایرلندی نگاهی انداخته به زیباترین پیراهن‌هایی که تا به حال رونمایی شده‌اند که نام تیم ملی ایران هم در این میان به چشم می خورد:
 
*استرالیا
 
پیراهن جدید تیم ملی استرالیا که توسط کمپانی نایکی تولید شده، مثل پیراهن سال‌های گذشته این تیم طراحی منحصر به فردی دارد. طراح آن به نوعی از پیراهن تیم ملی استرالیا در جام جهانی 1974 و همچنین تیم ملی برزیل در سالهای دور الهام گرفته است.
 

پیراهن تیم ملی استرالیا در جام جهانی 2014

 

 

 
*ایران
 
تیم ملی ایران با پیراهن جدید خود بعد از 8 سال دربزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان حضور پیدا می کند. این پیراهن توسط کمپانی آل اشپورت تولید شده، کمپانی‌ای که فوتبالدوستان را به یاد دستکش دروازه‌بانان در اواخر دهه 90 می اندازد.
 

پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی 2014

 

 

 
*نیجریه
  
از پیراهن جدید تیم ملی نیجریه که توسط کمپانی آدیداس تولید شده، به تازگی رونمایی شد. این پیراهن سبز رنگ طراحی به مراتب زیباتری نسبت به پیراهن نیجریه در جام ملت های آفریقا دارد.
 

پیراهن تیم ملی نیجریه در جام جهانی 2014

 

 


*مکزیک
  
پیراهن تیم ملی مکزیک هم مثل نیجریه توسط کمپانی آدیداس تولید شده و سبز رنگ است. پیراهن شاگردان میگوئل هررا طراخی قابل توجهی دارد و در آن خطوط چند رنگی دیده می شود.
  

پیراهن تیم ملی مکزیک در جام جهانی 2014

 

 


*روسیه
 
 تیم ملی روسیه از پیراهن اول خود رونمایی کرده اما واقعیت این است که پیراهن دوم این تیم طراحی به مراتب خاص تری دارد. این پیراهن به نوعی به دستاوردهای کشور روسیه در زمینه هوا و فضا ادای احترام می کند. در داخل پیراهن شعاری با مضمون «فاتحان فضایی» نوشته شده و طراحی آن بازتابی از چشم انداز یوری گاگارین از کره زمین در سال 1961 است. (گاگارین نخستین فضانور جهان است که در در روز 23 فروردین 1340 توسط فضاپیمای وُستوک-1 به فضا رفت و به مدت 108 دقیقه مدار زمین را یک دور کامل پیمود.)
 

   پیراهن تیم ملی روسیه در جام جهانی 2014

 
 
*اسپانیا
 
 
تیم ملی اسپانیا در طول سال‌های گذشته به تمام افتخارات ممکن در فوتبال جهان رسیده و بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند که دیگر دوران اوج ماتادورها به پایان رسیده است. اما واقعیت این است که پیراهن دوم اسپانیا همه نگاه‌ها را به خود خیره می کند، چه آنها برای بار دوم بر بام فوتبال جهان بایستند و چه ناکام شوند. این پیراهن زمینه مشکی دارد و خطوط سبز رنگی در آن دیده می شود.
  

پیراهن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014

 
 
*آرژانتین
 
پیراهن اول تیم ملی آرژانتین همیشه طراحی زیبایی داشته. بدون شک راه‌ راه آبی آسمانی و سفید برای فوتبالدوستان یادآور بهترین خاطرات فوتبالی است اما این بار پیراهن دوم آنها جذابیت بیشتری دارد. این پیراهن ترکیبی از رنگ آبی و سورمه ای است.
 

پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014

 
 
*کلمبیا
 
 تیم ملی کلمبیا می تواند پدیده جام جهانی برزیل لقب بگیرد اما هواداران این تیم همچنان نگران مصدومیت رادامل فالکائو ستاره محبوب خود هستند. با این حال بازیکنان کلمبیا در پیراهن زرد رنگ خود جلوه خاصی در جام جهانی خواهند داشت.
 

پیراهن تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 2014

 

 

*ژاپن
 
 دیدار تیم ملی ژاپن برابر ایتالیا در جام کنفدراسیون‌ها 2013 از زیباتری بازی‌های چند سال اخیر در فوتبال جهان بود و حالا با این پیراهن منحصر به فرد سامورایی ها هواداران زیادی در برزیل خواهند داشت.
 
  

پیراهن تیم ملی ژاپن در جام جهانی 2014

 
 
*آلمان
  
بدون شک پیراهن دوم آلمانی ها در جام جهانی مشتری زیادی خواهد داشت. هرچند طراحی آن بی شباهت به پیراهن باشگاه فلامینگو برزیل نیست.
 
پیراهن تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014


[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:56 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

مجسمه‌ای از حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای نمایش و قرار گرفتن در موزه مشاهیر به برج میلاد فرستاده شد.

علیرضا خاقانی، هنرمند مجسمه‌ساز در مورد مجسمه‌های جدیدی از او که قرار است به موزه مشاهیر اضافه شود، توضیح داد: به تازگی مجسمه‌ای از حضرت امام خمینی (ره) را از جنس سیلیکون ساخته‌ و به برج میلاد فرستاده‌ام تا در موزه مشاهیر قرار گیرد.
وی افزود: مجسمه بنیانگذار انقلاب اسلامی را به برج میلاد ارسال کرده‌ام ولی هنوز برای آن مراسم رونمایی نگرفته‌اند و قرار است مراسمی در خور توجه برای رونمایی از این مجسمه گرفته شود.
خاقانی در مورد دیگر مجسمه‌های آماده شده برای این موزه گفت: ابوریحان بیرونی، مصدق، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی و زکریای رازی شخصیت‌هایی هستند که مجسمه‌های سیلیکونی آنها آمده شده است و به زودی به برج میلاد تحویل داده می‌‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مجسمه به سفارش برج میلاد ساخته شده است، ادامه داد: کار ساخت این مجسمه‌ها تمام شده ولی در حال آماده کردن لباس برای آنها هستیم و به محض آماده شدن لباس، آنها را به برج میلاد و موزه مشاهیر تحویل می‌دهم.
این هنرمند در مورد چگونگی طراحی لباس این مجسمه‌ها توضیح داد: در مورد افرادی که عکس‌های آنها موجود است مشکلی نداریم زیرا یکی از لباس‌های معروف آنها را انتخاب کرده و برای مجسمه انتخاب می‌کنیم.
وی در مورد شخصیت‌های قدیمی‌تر که عکسی از آنها در دسترس نیست، بیان کرد: به نقاشی‌های قدیمی آنها اعتمادی نمی‌کنیم بلکه با تحقیق در مورد زندگی آنها و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کردند برای آنها لباس انتخاب می‌کنیم.
این مجسمه‌ساز در مورد ساخت این مجسمه‌ها با سیلیکون به جای موم توضیح داد: در ساخت این مجسمه‌ها سعی شده تا از عناصری که بیشترین ارتباط را با مخاطب ایجاد می‌کند، استفاده شود و سیلیکون بیشترین تطابق را با بافت زنده دارد که در ساخت این آثار به کار گرفته شده است همچنین سیلیکون به لحاظ دوام نسبت به موم مقاوم‌تر است و این نقطه قوت این آثار نسبت به سایر مجسمه‌های مومی در جهان است.
خاقانی در پایان سخنانش در مورد مجسمه‌هایی که در حال ساخت آنهاست، گفت: تا عید نوروز چهار مجسمه از صائب تبریزی، نظامی گنجوی، رودکی و مولانا آماده خواهد شد.
چندی پیش با افتتاح موزه مشاهیر ایران در در طبقه 271 برج میلاد تعدادی از مجسمه‌های شخصیت‌های مهم تاریخ ایران از جمله شهریار، سهراب سپهری، سیمین دانشور، پروین اعتصامی، پروفسور حسابی، نیما یوشیج، مصطفی چمران، فردوسی، پهلوان تختی، جلال آل احمد، ملک الشعرای بهار و ... به نمایش درآمد.

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:54 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

گروه تروریستی عبد الله عزام که پیش از این هم مسئولیت چند عملیات تروریستی در لبنان را بر عهده گرفته بود، در پایگاه اجتماعی تویتر مسئولیت انفجارهای جنوب بیروت را بر عهده گرفت.

براساس این گزارش، در انفجاری که امروز در نزدیکی مرکز رایزنی فرهنگی ایران در بئر الحسن روی داده است تا کنون 5 تن شهید و 80 نفر دیگر زخمی شده‌‌اند.

هدف اصلی انفجارهای تروریستی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بوده است. سفارت ایران در بیروت اعلام کرد که دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت در سلامت کامل هستند و به هیچ یک از کارکنان رایزنی فرهنگی نیز آسیبی نرسیده است.

منابع امنیتی لبنانی تأکید کردند که در یکی از این دو انفجار، یک خودروی بمبگذاری شده منفجر شد و مورد دیگر هم یک انتحاری با پای پیاده و یا روی موتور سیکلت خود را منفجر کرد.

گفته می شود فاصله دو انجاری که در منطقه بئر حسن به وقوع پیوسته از یکدیگر حدود پنجاه متر بوده است و زمان وقوع انفجار طوری انتخاب شده که اوج تردد در آن جریان داشته باشد.

بمب کار گذاشته شده در انفجار اول، حداقل 40 تا 50 کیلوگرم وزن داشت زیرا گودالی عمیق در محل انفجار ایجاد شد.

جسد متلاشی شده فرد انتحاری که عامل دومین انفجار در بئر الحسن بود کشف شد.

18+

.

.

.

.

.

کسانی که بیماری قلبی دارند تصاویر زیر را نبینند

18+

.

.

.

.

.

 


[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:51 عصر ] [ ] [ نظرات () ]


[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:48 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام کرد که پس از استفتاء جمع کثیری از مؤمنین و مقلّدین در مورد فیلم رستاخیز و نمایش چهره تعدادی از شهدای کربلا در آن، آیت‌الله مکارم شیرازی نامه‌ای به رئیس سازمان سینمایی کشور ارسال کرد.

 متن نامه این مرجع تقلید به رئیس سازمان سینمایی کشور به شرح زیر است:

«ریاست محترم سازمان سینمایی کشور جناب مستطاب آقای ایوبی

با اهداء سلام و تحیّت

عدّه قابل توجهی به دفتر ما شکایت کرده‌اند که چرا در فیلم رستاخیز چهره حضرت قمر بنی هاشم و جمعی دیگر از شهدای کربلا علیهم السلام به طور مشخص نشان داده شده و می‌دانیم این کار آثار نامطلوبی دارد و نیز به بعضی از وقایع تاریخی آن ایراد کرده‌اند. آیا بنا بر این است که سازمان سینمایی قداست مقدّسات را بشکند و از خطوط قرمز بگذرد!!!»


[ یکشنبه 92/11/27 ] [ 6:11 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

تو زندگی 3 نفر باش یکی برای خودت یکی برای خدا و یکی برای دیگری برای خودت زندگی کن برای خدا زندگی رو اونجوری که میخواد بساز و برای دیگری زندگی باش. اینجا حرفهای زیادی برای گفتن داریم با هم روزهای قشنگی رو میسازیم ... سلام حسینی هستم خوشحال میشم اگه نظر بدین http://kuhsarkandeh7.ParsiBlog.com
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 199018